Bu Blogda Ara

4 Nisan 2014 Cuma

CEVİZLİ TEREYAĞLI RULO POĞAÇA




                                                                 MERHABA CANLAR
Geçtiğimiz günlerde yaptığım *GÖZLEMEDEN*  artan hamurla bu lezzetli minik ruloları yaptım,
resimde görüldüğü gibi 2 mm kalınlığında açtığım hamurun üstüne 2 kaşık tereyağı 1 kaşık zeytinyağını sürdüm,iri çekilmiş ceviz döküp rulo yaptıktan sonra 2 parmak eninde dilimledim yan çevirerek fırın tepsisine yerleştirdim,180 c pişirdim

PAZILI,TAZE SOĞANLI MAYALI GÖZLEME      


21 yorum:

  1. ellerinize sağlık muhteşem..

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık ablacım benim…
    Tarifi paylaşmamışsın ama görüntü şahane ceviz birde tahin varsa mükemmeldir …
    Afiyetler olsun…
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Mis gibi tereyağlı kokulu poğacalar.elinize saglık.Uzanıp alasım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tereyağının kokusu cezbediyor insanı :))
      teşekkür ederim

      Sil
  4. Ellerine sağlık şeker.. Afiyetler olsun..:))

    YanıtlaSil
  5. çok severimki. ben nasıl kilo aldım ve nasıl vereceğim.:)g+1
    Aynı zamanda çok da pratiksiniz efendim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama senin kilon çok iyi ki bana göre tabii :)))
      teşekkür ederim

      Sil
  6. MaşaAllah döktürmüşsün yine ablacım.. Ellerine sağlık ....

    YanıtlaSil
  7. Cooook güzel ,ellerine saglik, afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  8. Harika görünüyor, bayılıyorum böyle rulo şeklinde hamur işlerine görünümü çok güzel eminim ki tadı da bir o kadar lezzetlidir, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık resimleri çok güzel ve detaylı bir anlatım olmuş emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Ellerine sağlık ablacım. Mis gibi tereyağlı nefissss....Afiyetler olsun size...Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  11. Süper görünüyor gerçekten. Oldukça da pratik anlatmışsın. Ellerine sağlık. :) G+

    YanıtlaSil
  12. Ben de artan hamurlarla değişik denemelerde bulunmayı seviyorum,çok güzel sonuçlar çıkıyor gerçekten.Elinize sağlık lezzeti için ceviz de yetmiştir ama bir de tahin olsaymış :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık ablacım nefis görünüyorlar sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. şekli çok hoş olmuş,ellerinnize sağlık

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem