Bu Blogda Ara

13 Eylül 2014 Cumartesi

Sivri Biber Turşusu, GARANTİLİ TURŞU SUYU HAZIRLAMA

Sivri Biber Turşusu
Biber Turşusu
Biber Turşusu Tarifi
Biber Turşusu Nasıl Yapılır
Biber Turşusu Nasıl Kurulur
Garantili Turşu Suyu Hazırlama


                                             TÜM TURŞU tariflerim BURADA

BİBER TURŞUSU,GARANTİLİ TURŞU SUYU HAZIRLAMA

Turşular sofralarımızın süsü,çorbalarımızın lezzet tamamlayıcısı,salata yerine geçmesi de cabası :)
turşunun suyu kadar sebzeleri de önemlidir,mümkün olduğunca doğal veya doğala yakın üretilmiş sebze kullanmak turşu kalitesini artırır
genel kullanımlık bir turşu suyu ölçüsü vereyim

Sponsorlar
2,5 litre su (ben çeşme suyunu kaynatmadan yapıyorum) ! SİZ ister hazır şişe suyu ister çeşme suyunu kaynatarak yapabilirsiniz
1 su bardağı işlenmemiş kaya tuzu
1 çay bardağı sirke (azaltılabilir)
2 yemek kaşığı(tepeleme) toz şeker
1 tatlı kaşığı limon tuzu
arzu edildiği kadar diş sarımsak(biz fazla yiyemediğimiz için koku ve lezzet verecek kadar
3-5 diş koyuyoruz)
Turşunuz çok miktarda ise bu  suyun malzemelerini 2 veya 3 misli hazırlayabilirsiniz

27 yorum:

  1. hünerli ellerinize sağlık biber turşunuzun rengiyle anlatım tarzınızla kavanozdaki görünümüyle efsane sizlere sonsuz teşekkürler başarılarınız daim olsun sayfanız mükemmel beğeniyle takip ediyoruz sevgi ve selamlarımı gönderiyorum hayırlı günler hoşça kalın .neriman satar eftekin .

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ama miiiss gibi olmuş bunlar vallahi kokusu geldi burnuma ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine saglik, abla karisik tursularin cok güzel görünüyor, benim aklim onlarda kaldi :)

    YanıtlaSil
  5. eline emeğine sağlık canım bu sene kendi tarifimin dışında bir turşu uygulamak istedim hemen bloguna geldim seninki sade ve sapsarı bir görünüm var az sonra deneyeceğim ...sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Tarif gerçekten harika denedim ve bitmek üzere teşekkürler cnm.

    YanıtlaSil
  7. Biber turşusunda bazıları biberleri hafif haşlıyor sizde öyle mi yapıyorsunuz? Elinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kesinlikle bu şekildeki biber turşusunu çiğden yapıyorum
      teşekkürler

      Sil
    2. Benim biber turşusu bir türlü olmuyor

      Sil
  8. Bu tursuda yag yok dimi.yagli tursu gibi duruyor elinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır yağ yok
      yerken üzerine sızma zeytinyağı döktük çok güzel oldu :)
      teşekkürler

      Sil
  9. Ellerine sağlık ablacım... harika görünüyor turşularınız...

    YanıtlaSil
  10. selamun aleykum
    ellerinize ve emeklerinize sağlık.
    edirneden selamlar

    YanıtlaSil
  11. Verdiğiniz ölçü kaç kilo biber için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bu ölçülerle turşu suyunu hazırlıyorum,yettiği kadarını biberlerin üstüne döküp kalanını şişelerde loş bir yerde (buzdolabında değil)bir sonraki turşuya kadar bekletiyorum,bu yüzden ölçmedim
      miktar: biberin ince veya etli olmasına göre biraz farklılık olsa da yaklaşık 2 kg için yeter

      Sil
  12. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem