Bu Blogda Ara

27 Mart 2018 Salı

Siyez Ekmeği- Ekşi Mayalı Siyez Ekmeği Nasıl Yapılır

Siyez Ekmeği- Ekşi Mayalı Siyez Ekmeği Nasıl Yapılır
Siyez Ekmeği 
Ekşi Mayalı Siyez Ekmeği Nasıl Yapılır
Siyez Ekmeği Nasıl Yapılır
Siyez Ekmeği- Ekşi Mayalı Siyez Ekmeğinin Yapılışı









İlk deneme ve mutlu son 🤗 %100 organik siyez unlu ve cevizli 🌰ekmek🍞 pişti ♨tadına bakıldı👌 çok mutlu😄 olundu 🤗
!!!!!!!! Lütfen emeğe saygı ve destek !!!!!!!!
Kisaca; beğeni ve yorumuyla bana güçveren herkese sonsuz sevgiler 💓💓💓 Madem gönderilerimiz okunmuyor👀 görmezden geliniyor 🙈zahmete girip tarifi hele ki detaylı yazmaya gerek yok Tarif isteyen olursa seve seve yazacağım 👌😘😘😘  💗
500 gr siyez unu ben rasayana organik siyez unu kullandım 
350.gr su 
100 gr aktif ekşi maya (siyez maya olursa daha iyi olur)
10.gr kaya tuzu

Tüm malzemeleri makinede yoğurdum, baton kek kalıbına pişirme kağıdı koyup çok az yağlayıp hamuru yerleştirdim, 2 saat kadar mutfak tezgahında bekletip kalıbı poşete geçirerek buzdolabında yaklaşık 20 saat beklettim (16 saat bekletebilirsiniz) 3 saatte mutfak tezgahında kabarmadı için bekletip 230 c ısınan fırında 30 dk pişirdim,alttaki videoda👇 görülen pişme testi 30 dakikanın sonunda çekildi 🖒 fırın 200 c düşürülerek 15 dakika daha pişirilmeli  ancak her fırın farklı olabilir ben 190 c de 10 dakika daha pişirdim

5 yorum:

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem