Bu Blogda Ara

10 Şubat 2015 Salı

Cevizli Muffin- Mini Muffin

Kek Pişirmenin Püf Noktaları
Kek Nasıl Kabartılır
Cevizli Muffin Yapılışı

tüm KEK VE MUFFİN TARİFLERİM BURADA TIKK





Cevizli Mini Muffin

Cevizli Mini Muffin Malzemeler:
2 adet yumurta,
1 su bardağı toz şeker,
yarım su bardağı yoğurt,
yarım su bardağı sıvı yağ(fındık yağı),
2 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
iri kırılmış ceviz



Cevizli Mini Muffin Yapılışı:

Genelde kek Nasıl Hazırlanır aşağıda
Bu kez pratik olarak ve mikser kullanmadan el çırpıcısı ile hazırladım,
yukarıdaki resimde görüldüğü gibi sıvı malzemeler iyice karışana kadar çırptım,
kuru malzemeleri (((mutlaka eleyerek koyuyorum))) kontrollü ilave edip hazır olan kek harcımı mini muffin kalıplarını katı yağla yağladıktan sonra tatlı kaşığı ile doldurdum,üstlerine ceviz kırıkları koyup ön ısıtmalı fırında pişirdim

Genel Kek Hazırlaması ve Püf Noktaları :
Oda sıcaklığındaki yumurtaları köpürene dek çırpalım,
Toz şeker ilavesi ile şeker eriyene dek çırpalım ki kekimiz güzel kabarsın,
Yoğurt ve fındık yağını koyup 1-2 tur daha çevirelim,
Kuru malzemeleri mutlaka eleyerek kek harcına ilave edelim
Unu kontrollü koyalım,
Yağlanmş kalıba kek harcımızı dökelim sevgimizi,muhabbetimizi iletip ön ısıtmalı fırında 170 c  pişirelim,
ilk 20 dk hatta kabarma işlemi bitene dek fırın kapağını açmayalım sönmesin
Cevizli Mini Muffin
Cevizli Mini Muffin Tarifi
Cevizli Mini Muffin Yapılışı
Kek Nasıl Hazırlanır
Kek yapmanın Püf Noktaları

7 yorum:

  1. Ellerine sağlık.. Feriha hanımcığım.. Pek güzel kabarmışlar.. afiyetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim sevgili nursevin hanımcım güzel kabardılar evet

      Sil
  2. Misss missss ellerinize sağlık harika görünüyorlar...

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Muffinlere bayiliyorum çok sevimli geliyorlar bana sizin yaptıklarınizda her zamanki gibi nefissss...

    YanıtlaSil
  4. Hep böyle güzel tarifler veriyorsun, yazacak yorum bulamiyorum, süper süper süper

    YanıtlaSil
  5. Keklere, muffinlere ceviz çok yakışıyor, arada farklı şeyler denesem de cevizli kek bizim evin klasiklerinden :) Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Unu eleyerek koyunca daha iyi kabarıyor . Nefis görünüyorlar ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem