Bu Blogda Ara

24 Şubat 2018 Cumartesi

Hurma Ekşi Mayası,Hurma İle Ekşi Maya Nasıl Yapılır



Hurma Ekşi Mayası,Hurma İle Ekşi Maya Nasıl Yapılır
Hurma Ekşi Mayası Nasıl Yapılır
Hurma Ekşi Mayası,
Hurma İle Ekşi Maya Nasıl Yapılır
Hurma Ekşi Maya Tarifi
Hurma Ekşi Mayası
Hurma Ekşi Mayasının Yapılışı

Günü yeni ekşi maya çalışması ile bitirip uyumak🌚, yeni umutlar ve güzellikler 🤹🤹🤹 hayal etmek 🌞 hurma ekşi mayası için ilk günüm,inşallah 4 günün sonunda yeni mayamı hazırlarım, bereketli,çalışkan ve şifalı olsun inşallah,
İlk gün için: temiz bir cam kavanoza sıcak su koydum,yıkadığım 1 adet hurmayı su dolu şişeye attım şişenin kapağını kapattım.





Hurma ekşi maya yapımının 2. günü aynı saatte aynı kavanoza 2. hurmayı da koydum 🤹🤹🤹🤹🤹🤹



3.gün ve 3. hurmayı da diğerlerinin yanına sevgiyle muhabbetle bıraktım🤹🤹🤹



Hurma ekşi maya yapımının 4. Günü için 4.hurmayı da şişeye koydum🤹🤹🤹🤹 yarın akşamı merakla bekliyorum 🤗 

Hurma ekşi maya yapımının sonlarına doğru 👍🤹🤹🤹🤹🤹 görüldüğü gibi şişedeki suyun üstü köpüklenmeye başladı yani bu su maya oluşumu için yeterli besine sahip oldu 




Başka bir cam şişeye 4 gündür içinde hurma beklettigim sudan 100 gr koyup 100 gr un ile  karıştırdım sonu hayır olsun inşallah 💓


4 günlük hurma ekşi maya yapım maceramın mutlu sonu 🤗🤗🤗🤹🤹🤹 bildiğiniz gibi 4 gün önce sıcak su dolu cam şişeye her gün 1 adet hurma koyarak oluşan sudan 100 gr alıp 100 gr un ile dün gece karıştırdım, sabah bu şekilde aktif çalışkan göz göz bir maya ile karşılaştım 👏👏👏 sırada hurma mayalı ekmek🍞 pişirmek var inşallah 
Maya yapımı için kaynak: @pastobursaHakan beyin Ekşi mayalı ekmekler kitabı 


Daha önce yapıp paylaştığım Ekşi Maya Yapımı BURADA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem