Bu Blogda Ara

2 Şubat 2018 Cuma

Ekşi Mayalı Poğaça Nasıl Yapılır


Merhaba sevgili can dostlar 💖 italyan ekşi mayam🍎 elma 🍏 ile ekşi mayalı zeytinli,🍢peynirli🧀 poğaça🥐 yaptım 🤗 nasıl mı oldu ? Enfess oldu👏👌👍 instant maya kullanımına uzun süre önce son vermiştim yaşasın ekşi maya 🤗
🌹500 gr un
🌹 100 gr aktif italyan ekşi maya 🍏elma🍎
🌹 1 su bardağı yoğurt 
🌹 1 su bardağından 2 parmak eksik sıvı yağ 
🌹 2 adet yumurta ( birinin sarısı üstüne)
🌹 Az tuz 
Hamuru yoğurduktan sonra buzdolabında yaklaşık 10 saat beklettim ( gece geç vakitte pişirmemek için buzdolabına koydum) sabah hamurdan bir parça alıp avuç içinde yassıltıp ortasına çekirdeği çıkarılan zeytin ve peynir parçaları koyup yuvarlak şekilde fırın tepsisine yerleştirdim,yediyi temiz bir poşetin içine sokup oda sıcaklığında 1-2 saat daha mayalandırıp 180 c pişirdim ( biraz fazla kızardı ama çok yumuşak oldu )




1 yorum:

  1. selamun aleykum
    ellerinize ve emeginize saglik
    edirneden selamlar

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem