Bu Blogda Ara

22 Şubat 2009 Pazar

SEBZELİ TAVUK SÖĞÜŞ

SEBZELİ TAVUK SÖĞÜŞ

Yağlı, salçalı yemeklere biraz ara verelim istedik,tavuğu çıtır çıtır kızartsak dedik,yaşımıza, sağlımıza, kilomuza zararlı olmasın deyince bu şekilde pişirdik, zaman zaman bu tarz pişiriyorum ama her zaman böyle yapmalı artık
Çünkü,damak tadı ve yoğun lezzet sağlığın doğru beslenmenin önünde olmamalı

Bu yemekte 2 adet but,
2 adet patates,
2 adet küçük boy bütünsoğan,
2 adet havuç kullandım
Malzemeleri yıkayıp doğradım ve haşladım,
Cam fırın kabına yerleştirip üstüne tane karabiber ve limon kokulu kekik koyup fırında üstü hafif kızarana kadar tuttum
Yemesi hafif lezzetli ve sağlıklı bir yemek oldu
Not:sıvı yada katı yağ kullanmadım tavuğun derisini de attım

1 yorum:

  1. oldukça sağlıklı ve lezzetli bir yemek ellerine sağlık ablacığım

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem