Bu Blogda Ara

26 Şubat 2009 Perşembe

SEBZELİ KIRMIZI BİBER DOLMASI




SEBZELİ KIRMIZI BİBER DOLMASI

Bu yemeğe ne isim koysam diye düşündüm çünkü yaptığım,yediğim bir yemek değil.
Toplam 5 adet olan kırmızı biberleri ne yapsam diye çıkardım,baktım dolapta az miktarda önceden kalmış lahana ve havuç var birde soğan dolma yapmaya karar verdim,bol sebze tüketmek gerek diyerek
Lahanayı ince kıydım,
Havucu rendeledim,
Soğanı doğradım,
Tavaya zeytinyağı koyarak sebzeleri soteledim,içine maydanoz doğradım, yenibahar,tuz,karabiber benim olmazsa olmazım *domates rendesinden*koyup iç malzemesini hazırladım,
Biberlerin içini doldurup tencereye yerleştirdim az sıcak su ilavesi ile orta ateşte kısa sürede pişirdim.
Olmayacak diye bir şey yok ne yaparsak o olur yeter ki yemeğe sevgimizi katalım, ev ekonomisini düşünüp dolaptaki sebze ve erzaklarımızı birbirine uygun düşecek şekilde değerlendirelim


2 yorum:

  1. merhabalar arkadaşım, yaklaşan mevlid kandili ve kutlu doğum haftası sebebiyle yasin, kuran hatmi ve salavat okumaları başlattık.blogumu ziyaret ederek katılımını bekliyorum.şimdiden hayırlı cumalar diliyerek selamlar sevgiler bırakıyorum.

    YanıtlaSil
  2. bu tarif tam eşime göre çok seveceğinden eminim mutlaka deniycem ellerine sağlık

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem