Bu Blogda Ara

28 Şubat 2009 Cumartesi

FIRIN MAKARNA

FIRIN MAKARNA
SU BÖREĞİ TADINDA

Sevgili sevil(birdemliksohbet)de görüp aynen uyguladığım makarnayı biz çok sevdik,milföylü oluşu değişik bir lezzet verdi,bende hemen yayınlamak istedim.
Yarım paket burgu makarna(sevil olmaaaz ilada fiyonk olmalı dese de!),
1 su bardağı süt,
2 adet yumurta-1 tanesinin sarısı üstüne,
Beyaz peynir ve kaşar peyniri 200 gr kadar,
2 kaşık mısırözü yağı,
2 kaşık tereyağı,
4 yaprak milföy,
Tuz kullanmadım peynirin tuzu yetti
Makarna haşlanır,soğuyunca süt,yağ,peynir ve yumurta ile karıştırılır,
2 yaprak milföy merdane ile hafif unlanmış tezgahda kullanacağımız tepsi büyüklüğüne getirilir ve cam fırın kabına yerleştirilir,
Üzerine makarnalı karışım yayılır,
Diğer 2 yaprak milföyde aynı şekilde inceltilerek makarnanın üstüne yerleştirilir,
Üstüne yumurta sarısı sürülür
Detay resimleri ile görmek isterseniz sevilin sayfasını ziyaret ediniz.

2 yorum:

  1. s.a.hayırlı akşamlar arkadaşım,
    bu makarnayı bende yapıyorum,içine maydanozda koyuyorum,bazen ıspanaklısını da yapıyorum,ama milföy kullanmıyorum.
    Görüşmek dileğiyle,sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleykümselam,
      bir de bu şekilde dene beğeneceksin
      sevgiler

      Sil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem