Bu Blogda Ara

27 Ocak 2009 Salı

MUZLU KUBBE PASTA


MUZLU KUBBE PASTA

Daha önce yaptığım kubbe pastayı çok beğenince evde de kakaolu pastaban olunca bana tekrar pasta yapmak düştü.
1 adet kakaolu pastaban,
1 litre süt,
3 yemek kaşığı(tepeleme)un,
2 yemek kaşığı mısır nişastası,
6 yemek kaşığı şeker,
2 adet muz,
Vanilya,
Çikolata sosu,
Ceviz,
Kremşanti ve yeterince süt

Süt,un,nişasta ve şekeri karıştırarak muhallebi(son anda vanilya koydum) pişirdim soğuyunca içine 1 adet muzu küp şeklinde doğradım,iri dövülmüş ceviz ilave ettim.
Pastanın bir katını az şekerli sütle ıslattım,çukur kaseye koydum,üstüne muhallebiyi döktüm,pastanın diğer katını da sütle ıslatıp kapak gibi kapattım, şekerli sütle üstünü de ıslattım ve bir gece buzdolabında beklettim.
Ertesi gün kaseyi düz bir tabağa ters çevirdim,üstüne kremşanti sürdüm,çikolata sosu(paket)hazırlayıp,bir adet muz dilimi ile süsleme yapacaktım ama bazı aksilikler oldu yani bu kadar oldu,dilimli resim çekmek de mümkün olmad.ı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem