Bu Blogda Ara

27 Ocak 2009 Salı

SÜTLÜ BROKOLİ ÇORBASI

SÜTLÜ BROKOLİ ÇORBASI

Size harika bir çorba tarifi daha vermek istiyorum.Hem lezzetli,hem vitaminli, hem de brokoliyi sevmeyenler için alternatif bir yeme şekli.
Kişi sayısına göre miktarlar da değişir ama;ana malzemeler:
Brokoli,(orta boy brokolinin yarısı)
1 adet havuç,(konmayabilir ama renk,tat ve vitamin artırır diye koyuyorum)
3 su bardağı süt,(oda sıcaklığında)2 kaşık un,
Az tereyağı,
Et suyu veya bulyon
Brokoli ve havucu 1 lt kadar su ve etsuyu ile kaynattım,ve blendırla ezdim.
Ayrı bir kapta un ile tereyağını fazla yakmadan kavurdum ve sütü koyup un topaklanmasın diye ezerek kaynattım (beşamel sos) ve tencereye döktüm.
İnanılmaz güzel kokular eşliğinde çorbam kaynadı,üzeri içinde az tereyağı ve isotu kızdırıp döktüm.
Gördünüz mü yine tuzu yazmayı unuttum aman siz kararınca tuz koymayı unutmayın olur mu?
Lütfen deneyin seveceğinize eminim.

2 yorum:

  1. harika bir çorba ellerine sağlık ablacığım daha önce yaptım çok güzel oldu, yarına bu çorbayı pişireceğim umarım seninki kadar lezzetli olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim,senin yaptığın da tabiki güzel olur :)

      Sil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem