Bu Blogda Ara

16 Ocak 2015 Cuma

Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusu - Kış Turşusu

 Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusu-Kış Turşusu
Karnabahar Turşusu
Mor Lahana Turşusu
Kış Turşusu

 şu rengin güzelliğine, cazibesine hayran olmamak mümkün mü ?

Pembe Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusu
 
Çok güzel ve eğlenceli bir turşu,rengi ise şahane
Pembe Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusu için Malzemeler:
yarımşar adet orta boy karnabahar ve mor lahana,
uygun büyüklükte kapaklı cam şişe,
1 litre su,
3 yemek kaşığı dolusu kaya tuzu,
1 yemek kaşığı şeker,
1 çay bardağına yakın üzüm sirkesi,
8-10 adet çiğ nohut,
2-3 diş sarımsak,
defne yaprağı
Pembe Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusunun Yapılışı:
Resimde görülen karnabahar ve lahananın yarılarını kullandım,
karnabaharları küçük parçalara ayıralım,
mor lahanayı ince dilimleyelim,
temiz cam şişeye nohutları atalım, sebzeleri dolduralım,
bir kapta su şeker,tuz ve sirkeyi karıştıralım, şişeye dökelim,
sarımsakları ve en üste defne yaprağı koyup kapağını kapatalım,
NOT:
ılık ortamda yaklaşık 5 günde turşumuz hazır olur,
ilk günlerde şişenin altına tabak koymakta yarar var az da olsa suyunu salacaktır,
olduktan sonra turşu şişesini soğuk yerde muhafaza etmeli,
sirke tadını kokusunu sevmeyen koymayabilir
 Karnabahar Ve Mor Lahana Turşusu-Kış Turşusu
Karnabahar Turşusu
Mor Lahana Turşusu
Kış Turşusu
Mor Lahana Turşusu Malzemeleri
Mor Lahana Turşusu Yapılışı
Kolay Turşu Nasıl Yapılır

12 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablacım…
    Renkler tam benlik lezzetinin de müthiş olduğuna eminim…
    Sevgilerimi bıraktım…

    YanıtlaSil
  2. Renkler süper.Karnıbaharı sevmem çıkcası ama turşusuna nedense bayıldım ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.Tarifini aldım yapacağım

    YanıtlaSil
  3. ımmmmmm!!! Bayılırım. Kara lahana. Ama karnıbahar hiç aklıma gelmemişti. Çok beğendim. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Ayyy süper fikir, hemen yapmalıyım.Bayıldım, sofralarda nasılda güzel durur.Elinize sağlık,Feriha hanım.

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel renkler bunlar :)) ellerine sağlık afiyetle yemek nasip olsun

    YanıtlaSil
  6. Tursunun barbie si olurmu olmus iste :) renklerine bayildim seyirlik olmuslar, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  7. Ahhhh ahhhh renklere bayıldım turşu sevmediğim halde inan yapasım geldi sofralar da nasılda göz doldurur canım eline emeğine sağlık harikalar afiyetle yiyin.

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık bende deneyeceğim mutlaka ..Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Çok sevdim ben bu mor karnabaharları , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Elma sirkesi olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elma sirkesi de olur ben üzüm sirkesi kullanıyorum

      Sil
  11. selamun aleykum
    ellerinize ve emeginize saglik
    edirneden selamlar

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem