Bu Blogda Ara

9 Nisan 2014 Çarşamba

LOR TOPLARI-MAYDANOZLU,DEREOTLU KAŞAR LORU

                                                                        MERHABA
Lise arkadaşlarım misafirimdi,arkadaşlığımız 40 yılı aştı maşallah :)
ikramlarımdan birisi de domates dilimlerinin üstünde kaşar loru toplarıydı
kaşar loru tuzsuz,yağlı ve çok lezzetli bir lordur,hem tuzlu hem tatlı pek çok yerde kullanılabilir
yarım kg kaşar loru,
yarımşar demet ince kıyılmış maydanoz ve dere otu,
1 kahve fincanı sızma zeytinyağı,
az tuz,
karabiber
tüm malzemeler iyice karıştırılır,varsa benim yaptığım gibi mini muffin kalıplarına bastırılır,yoksa minik toplar
yapılır,buz dolabında bekletilir, ben 1 gece dolapta tutuyorum,ertesi günü ters çevirip servis ediyorum
ŞEKLİNİ NASIL VERDİĞİMİ MERAK EDENLER İÇİN GEÇEN YIL YAYINLADIĞIM POSTTA YAPILIŞI RESMİ VE ANLATIMI BURADA


http://susamcorekotu.blogspot.com.tr/2013/04/kahvaltilik-lor-toplariokul-orta-okul.html

27 yorum:

  1. Ellerine sağlık ablacım …
    Görsel olarak şahane nefis ekmekleriin yanında harika bir eşlikçi olmuştur …
    Sevgilerimle ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın emelcim beğenmene mutlu oldum :))
      taze ev yapımı ekmekle başka katık aratmıyacak :)))
      sevgiler

      Sil
  2. Çok şık ve lezzetli olmuşlar. Kşar peyniri olunca da yemeden nasıl durulacak. özendirdin beni.. Ellerine sağlık..g+

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özenilecek bir lezzet inanın , durmaya gelince lor biraz yağlı olduğundan zaten bir müddet sonra duruluyor :))))

      Sil
  3. ablacım ellerine sağlık çok cici görünüyorlar bu peynirler.. hmm kahvaltıda sıcak ekmek yanında mis gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gerçekten çok cici oldular çok da lezzetli :) harika oluyor

      Sil
  4. Ferihacığım mormal lor tamamda kaşar loru ? nasıl ilk defa duydum.Görüntü muhteşem sağlık açısındanda harika ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kaşar loru; tuzsuz,yağlı ve çok lezzetli bir lordur,hem tuzlu hem tatlı pek çok yerde kullanılabilir
      peynir üreticilerine sorarsanız bilgi verirler
      Balıkesir'de süt ve ürünleri çok iyi durumda olduğundan burada pazarlarda bile bulunuyor ve çok tüketiliyor

      Sil
  5. Görüntüsü gerçekten çok güzel.En kısa zamanda deneyeceğim.Elerine sağlık....

    YanıtlaSil
  6. Çok şık..Lor kahvaltılarda tercihim..ellerinize sağlık..G+

    YanıtlaSil
  7. Ellerinize sağlık servisi çok şık olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. merhaba tarifleriniz çok güzel bir şey soracağım kağıt muffin kalıplarınamı bastınız şekilleri çok düzgün çıkmış yanıtlarsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA,ilginize ve yorumunuza teşekkür ederim,
      kağıt değil silikon mini muffin kalıplarına bastırdım
      ayrıca sizin için açıklayıcı yeni bir resim ve link verdim tıklarsanız daha iyi anlaşılır

      Sil
  9. çok güzel görünüyor, ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kaşar lorunu hiç duymamıştım. Ellerine sağlık ablacım. Misafirler için birebir. :) G+

    YanıtlaSil
  11. Cok degisik bir tarif ellerine saglik

    YanıtlaSil
  12. Ellerine saglik, kaliplarinda pek hosmus,bendeki böyle güzel degil, onun icin seninkiler gibi güzel olacagini sanmiyorum ama bende denerim güzel fikir

    YanıtlaSil
  13. Ablacım ellerine sağlık çok şık bir sunum olmuşşş...Sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. Ellerine sağlık canım.. Yanında mis gibi ev ekmekleri.. Yemeden olurmu.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Görüntüsü cok güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem