Bu Blogda Ara

27 Ağustos 2013 Salı

MÜCVER-FIRINDA KARIŞIK SEBZE MÜCVERİ



MÜCVER-FIRINDA KARIŞIK SEBZE MÜCVERİ
Lezzetini nasıl anlatsam,neler yazsam herhalde tarif edemem :) hem zeytinyağlı,hem hafif,hem leziz,hem de dolapta artan sebzeler değerleniyor daha ne olsun değil mi dostlar ?
renk cümbüşü yemeğimizin malzemeleri şöyle :
**ben dolapta az kalan ve tazeliğini yitimeye başlayan sebzeleri damak tadımıza göre baharat çeşidiyle harmanlayıp hazırladım,siz kendinize göre karışım hazırlıyabilirsiniz :)
4 adet (küçük boy) kabak,
3 adet havuç,
2 adet patlıcan,
3 adet soğan,
3 adet yumurta,
2 adet kırmızı kapya biber,
maydanoz,
dereotu,
taze nane,
kuru nane,
pul biber,
karabiber,
kimyon,
tuz
3 yemek kaşığı un,
1 fincan sızma zeytinyağı+fırın tepsisini yağlamak için zeytinyağı
HAZIRLANIŞI:
ben kolay olması için mecburen pratik yollar arıyorum :)
yıkanıp temizlenmiş tüm malzemeyi(sebzeleri) büyük boy rondoda parçaladım,karıştırma kabına aldığım harcın içine yumurta,un,baharatları ve yağı ilave edip güzelce harmanladım,yağladığım fırın tepsisine yerleştirdim,
böylece hem yorulmadım,hem kızartma ile uğraşmadan daha sağlıklı yemek pişirdim :)
serviste yoğurt bulundurmanızı öneririm
 

11 yorum:

  1. Nefis görünüyor, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Ablacığım baharatın bol olduğu tam benlik bir lezzet olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslıcım bol rayihalı şifalı ve lezzetli oldu :)
      teşekkürler,sevgiler

      Sil
  3. çok güzeldi geerçekten ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yedik hiç anlamadan bitiverdi değil mi :))))))
      teşekkürler

      Sil
  4. Canım ellerine sağlık fırında daha hafif oluyor bende öyle tercih ediyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deryacım,sıcak havada hafif yemekler tercih edilmeli :)

      Sil
  5. ben bir tanıdığımızın köyünde mücver yemiştim ve güzeldi ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. ellerinre sağlıkharika

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem