Bu Blogda Ara

13 Şubat 2012 Pazartesi

PEKMEZ SOSLU,SÜTLÜ TEL KADAYIF TATLISI



PEKMEZ SOSLU,FINDIKLI,SÜTLÜ TEL KADAYIF TATLISI

Kadayıf tatlısını bu şekilde yaptınız mı bilmiyorum ama ben ilk kez denedim daha doğrusu mecbur kaldım:)

Canımın tatlı istediği bir gün az şekerli ve hafif bir tatlı olsun derken oldukça az şekerli hazırladığım için yerken üstüne biraz pekmez dökmeyi denedim,iyi de etmişim dedim:) hem görüntüsü değişti,hem lezzeti arttı,hem de yemediğim pekmezi yemiş oldum:)

kadayıfı kızarmış olarak pakette almıştım,üstünde yazan şeker miktarının yarısını ,su yerine de süt koydum,kaynatıp ılıttıktan sonra kadayıfların üstüne döktüm,

servis esnasında üstüne pekmez ve kıyılmış fındık ilave ettim

22 yorum:

  1. Vallahi ben denemedim, ama harika gözüküyor.Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. SEVGİLİ IHLAMURCUM;
    inan ki ben de ilk kez denedim,ama çook beğendim:) teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Feriha ablam eline sağlık ben de denemedim ama ilk kadayıf yaptığımda deneyeceğim pekmezli tatlıları severim zaten çok olmamak şartıyla:)
    Afiyet şifa olsun görüntüsü kalk hemen yap ye diyor ama ben ona uymayacağım:))))

    YanıtlaSil
  4. Canim hayirli aksamlar ellerine saglik pekmezli degisik güzel bir tatli görünüyor afiyetler olsun .

    YanıtlaSil
  5. Ablacım uzun zamandır bloğu ziyaret ediyorum ama yorum bırakamıyordum. Bugün uyanık olup bide fırsat bulunca muhteşem görüntünün ahengine kapılıp yazmaya başladım ellerine sağlı muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  6. Ablacım uzun zamandır bloğu ziyaret ediyorum ama yorum bırakamıyordum. Bugün uyanık olup bide fırsat bulunca muhteşem görüntünün ahengine kapılıp yazmaya başladım ellerine sağlı muhteşem görünüyor.

    YanıtlaSil
  7. BENCE HARİKA BİR FİKİR,FİKRİNE ELİNE SAĞLIK CANIM.
    BU SAYEDE PETMEZ DE YEMİŞ OLURUZ.DEMİR EKSİKLİĞİNE BAĞLI KANSIZLIK DURUMUM VAR.İYİCE DÜŞÜNCE İLAÇ KULLANIYORUM.KEÇİ BOYNUZU PETMEZİ ÇOK İYİ GELİYORMUŞ.YEMEM LAZIM,YİYEMİYORUM.
    TATLILARI AZ ŞEKERLİ YAPARAK PETMEZLE YEMEK GÜZEL FİKİR.İNŞALLAH BEN DE YEMEYE BAŞLARIM:)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
  8. görüntüsü harika tadı da eminim öyledir ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  9. harika bir görüntü canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ablacım bence harika bir fikir. Ellerine emeğine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. canım tarifini yayınladım katılımın için çook teşekkür ederim. çok hoş bir fikir olmuş pekmez eklemek. tarifini beğendim. bu arada etkinliğe tekrar katılmak istersen şubat 22 de bitecek haber vereyim dedim. sevgiler canım sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  12. değişik bir tatlı.ama eminim çok lezzetlidir.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  13. bende deneyeceğim ilginç geldi bana sevgiler

    YanıtlaSil
  14. nasıl canım çekti bir bilseniz ellerinize sağlık ablacığım harika görünüyor .(İnşallah siz gelin ıspanaklı börek yaparım tabiiki....)

    YanıtlaSil
  15. nerede ücretsiz XRumer 7.0.10 ELITE?
    Bana URL ver lütfen!!!
    Bu kitle forumlarda içinen iyi program ! XRUMER captcha'lar türlerinin çoğu kırmak !

    YanıtlaSil
  16. ELLERİNE SAĞLIK,ÜZERİNE PEKMEZ DÖKMEK GÜZEL FİKİR,SEVGİLER:)

    YanıtlaSil
  17. Eline sağlık sevgili çörekotu.harika görünüyor.ne yaptım nede yedim .pekmezi çok severim .inşanlah birgün deneyeceğim .hayırlı cumalar arkadaşım .sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Tanrı, bize denemediğimiz şeyleri denememiz için bazen fırsatlar veya mecburiyetler çıkarıyor karşımıza, senin de böyle olmuş ablacım. Ellerine sağlık, lezzetini resmen genzimde hissettim, nefis.

    YanıtlaSil
  19. Canım,ellerin dert görmesin,çok lezzetli görünüyor,yiyenlere afiyet olsun,sevgilerrrrr....

    YanıtlaSil
  20. ellerinize sağlık büyükanneciğim
    çok güzel olmuş
    harika görünüyor
    annemin selamı var

    YanıtlaSil
  21. deneme msj abla

    YanıtlaSil
  22. Ayten ayhan kaplan20 Temmuz 2014 01:39

    Çok güzel görünüyor abla olsada buz gibi yesek ❤

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem