Bu Blogda Ara

11 Temmuz 2009 Cumartesi

PATLICANLI BULGUR PİLAVI




TAVUKLU PATLICANLI BOL SEBZELİ BULGUR PİLAVI

2 su bardağı bulgur,
Yarım tavuk göğüs eti(haşlanmış),
2 adet patlıcan,
2 adet soğan,
5-6 adet yeşil biber,
4-5 adet domates,
2 su bardağı tavuk suyu,
Tuz, karabiber
Tereyağı ve zeytinyağı
Çok lezzetli ve faydalı bir pilav, köy bulguru ile daha da lezzetli oluyor,insan eli ile yapılan insanın sevgisinin enerjisinin geçtiği gıdalar çok farklı oluyor.
Tencereye yağları,doğranmış soğan,domates ve biberi koyup kısa süre kavurdum sebzeler ölmeyecek,
2 bardak sıcak tavuk suyunu ve yıkadığım bulguru koyup suyunu çekene kadar kaynattım didilmiş tavuk etlerini koyup ocağı kapattım,
Pilav demlenirken patlıcanları soyup küp şeklinde doğradım tuzlayıp az beklettim,
Acı suyu çıkınca yıkayıp süzgece koydum ve az zeytinyağında kızarttım,
Demlenen pilavla servis yaptım












2 yorum:

  1. CANIM BU LEZZETE BİRŞEY YAZMALIYIM.BULGUR PİLAVINA BAYILIRIM.PATLICANLI ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR.

    YanıtlaSil
  2. hiç yapmadım ama arkadaşımda yemiştim yok böyle bir lezzet demiştim

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem