Bu Blogda Ara

29 Nisan 2009 Çarşamba

SOĞANLI MUFFİN




SOĞANLI MUFFİN
Yazlıkta bahçede yeşillikler arasında komşularımızla birlikte semaverde çay demleyip yanında yediğimiz muffinlere komşularım yemyeşil muffin ismi koydu
Sevgili SEMA bahçesinden taze soğan toplayıp temizledi ve incecik kıydı
Taze naneleri bahçeden kopardım
Buzdolabının kapağını açınca yumurta,peynir,maydanoz,az kalmış garnitür, süt, yoğurt bizi de al diye seslenince tabii ben de hapsini bir araya toplayıverdim
Belli ölçülere bağlı kalmaktansa mutfağımdaki malzemelerle özellikle bozulmamaları için doğaçlama hazırlayarak bir şeyler hazırlamak beni daha çok mutlu ediyor,hem değerlendiriyorum,hem yeni bir tarif oluyor.

2 adet yumurta,
Yarım su bardağı süt,
Yarım su bardağı yoğurt,
Yarım su bardağı mısır yağı,
1 çay bardağı(yaklaşık)garnitür,
1 çay bardağı(yaklaşık)beyaz peynir,
3—4 adet taze soğan yeşil yapraklarıyla birlikte ince kıyılmış,
Maydanoz,dereotu,taze nane,
Karabiber,kimyon,pul biber,
1 paket kabartma tozu,
2 su bardağından 1 parmak eksik un
Malzemeler karıştırılır 180—200 c arasında ön ısıtmalı fırında pişirilir
24 adet muffin çıkıyor
Semaverde çay demlenene kadar muffinler pişti ve yanında tarçınlı bisküvilerle birlikte afiyetle yendi

4 yorum:

  1. çok ilginç ama siz yaptığınıza göre tadına diyecek yok diyorum ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. hayal gücü yemek yaparken çok önemli.bayılırım böyle insanlara.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  3. Tuz koyuluyormu? Benmi göremedim. Peynir tuzlu olur diye mi tuz yok? Tadı nasıl acaba?

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem