Bu Blogda Ara

21 Mart 2009 Cumartesi

ETLİ KURU PATLICAN VE BİBER DOLMASI





ETLİ KURU PATLICAN VE BİBER DOLMASI

Yaz mevsiminde özenerek kuruttuğum biberler domatesler hala duruyor nasip olursa taze sebzeler çıkacak bir an önce tüketmekte fayda var diyerek dolma yaptım,biz çok beğendik,severek yedik.
Kurutulmuş dolmalık biber ve patlıcanları sıcak su içersinde beklettim
Bu arada içini hazırladım
Kıyma,
Pirinç,
Soğan,
Maydanoz,
Karabiber,
Domates salçası,
Domates rendesi,
Zeytinyağı
İç malzemeleri çiğden hazırlayıp karıştırdım,yıkadığım biber ve patlıcanları doldurdum,resimdeki gibi iç içe yerleştirip tencereye koydum,üstüne sıcak suyu da koyup kısık ateşte pişirdim,ocağı söndürmeden az önce kuru domates dilimlerini dolmaların üstüne koydum.

2 yorum:

  1. merhaba patlıcan dolmasına mısafır gelıyorum elıne sağlık

    YanıtlaSil
  2. Kuru dolmasını bende çok severim. Bizim oralarda da çok yapılır. Fakat sizin patlıcan kurunuz bizimkinden biraz farklıymış. Biz dışını alacalı soymayız. Valla nefis görünüyor. Olsa da yesek şimdi.

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem