Bu Blogda Ara

19 Ocak 2021 Salı

Evde Gerçek Sahlep Nasıl Yapılır

Evde Gerçek Sahlep Nasıl Yapılır Merhabalar sevgili can sayfa dostlarım 🌺 Selâm ve dua ile🌺🌺 Bu paylaşımımı görüyorsanız lütfen belli edin beğeni ve emoji veya yorumla destek olursanız sevinirim teşekkür ederim 🌺 Soğuk havada en güzel giden sıcacık bir fincan sahleptir🍵 bol tarçınlı, kıvamlı ve gerçek sahlep 👍 Dışarda satılan sahleplerin çoğu has gerçek sahlep değil maalesef bolca nişasta şeker süt veya süt tozu 🤫 gerçek sahlep ise cidden çok pahalı oysa evde en hasından 👍en lezzetlisinden gerçek sahlep yapmak çok kolay, ayrıca çok da ucuz Sevgili can takibcilerim 🌺🌺 evde gerçek sahlepi nasıl yaptım: Üstte görselde tepsi içinde mini bir cam kavanoz var onun içi toz halinde has sahlep dolu o şişenin pardon kavanozun miniligi sizi aldatmasın o miktar bizim ailemize bir kış yeter yaklaşık 20 tl veya küsura almıştım duruyordu, hava çok soğuyunca yapmaya karar verdim Ben yarım litre köy sütü ile yaptım 3 fincan çıktı sadece 1 çay kaşığı toz saf sahlep koydum 👍 Damak tadınıza göre toz şeker koyun ben 1 tatlı kaşığı toz şeker ile 1 çay kaşığı toz saf sahlepi kuru olarak karıştırdım bu önemli çünkü bu sayede topaklanma olmuyor doğrudan sütün içine konduğunda topaklanıyor Süt,sahlep ve şekeri karıştırıp sürekli karıştırarak kaynattım dibi çok çabuk tutabiliyor Evde yapılan sahlep dışarıdakiler gibi koyu olmuyor bunun sebebi nişasta konması hatta has sahlep yapımında bile 1 kaşık kadar mısır nişastası konuyor 🤔 Vanilya koyanlar da var ama en güzeli: köy sütü, saf sahlep, az şeker ile olanıdır Üstüne mutlaka toz tarçın dökülmeli👌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem