Bu Blogda Ara

28 Ağustos 2016 Pazar

Domates Rendesi-Suyu Dondurucuda Nasıl Saklanır


Domates Rendesi-Suyu Dondurucuda Nasıl Saklanır
Domates Rendesi Dondurucuda Nasıl Saklanır
Domates Rendesi-Suyu Dondurucuda Buz Poşetinde Saklamak

Merhaba sevgili takipçilerim,blogger arkadaşlarım,selam ve dua ile

Yıllardır yapmaya devam ettiğim domates rendesini bu defa kolaya kaçarak buz poşetlerine doldurup dondurucuya koydum,İnşallah kışın sağlıkla,huzurla tüketmek nasip olur Amin.

Nasıl yaptığıma gelince:

Yıkadığım domatesleri baş kısmındaki çöp kısmını atıp dörde böldüm,
Rondoda parçalayıp püre haline getirdim,
Bu aşamada tencereye koyup kaynatıyorum cam şişelere koyup yıllarca saklıyorum BURADA
Bu kez kaynatmakla uğraşamayacak kadar hasta olduğum için  çiğ olarak dondurmak istedim,
Buz poşetlerine koyabilmek için el blender ile iyice parçalayıp huni yardımıyla poşetleri doldurdum, donduğu zaman küp şeklinde domates  soslarım olacak,şimdiden beni mutlu etti :)
Domatesler azaldığı zaman çorba,makarna,köfte,soslarda domates küplerini kolaylıkla açıp kullanmak ne güzel olur

6 yorum:

  1. Çok güzel görünüyorlar ALlah ağız tadıyla yemeyi nasip kısmet etsin.

    YanıtlaSil
  2. ben 70 yılının domatesi doprayıp asperinle yapıyorduk ve çok ğüzel oluyordu ister yemeğe koy ister salata yap

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle geçmiş olsun akadaşım umarım önemli birşey değildir...sağlıkla huzurla tüketin domates soslarını...

    YanıtlaSil
  4. selamun aleykum
    ellerinize ve emeğinize sağlık
    edirneden selamlar

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem