Bu Blogda Ara

30 Mayıs 2015 Cumartesi

Fırında Tavuk Güveç

Fırında Tavuk Güveç
Tavuk Yemekleri BURADA
Fırın Yemekleri BURADA



Fırında Tavuk Güveç

Fırında Tavuk Güveç İçin Malzemeler:
1 adet tavuk göğüs eti fleto,
2 adet taze patates,
1 adet soğan,
3-4 adet acılı yeşil biber,
8-10 adet çeri domates,
3 adet taze defne yaprağı,
1 çay bardağına yakın sızma zeytinyağı,
tuz,karabiber,kekik,kimyon

Fırında Tavuk Güveç Nasıl Hazırlanır:
Oldukça pratik hazırlansa da  en kolay yemek bile olsa özenmeden alalade  üstünkörü yapılan yemeğin lezzeti olmaz :)
tüm malzemeleri çiğden hazırlayıp cam fırın kabına koydum kapağı kapalı şekilde fırında pişene dek tuttum
tavuk etini irice kuşbaşı doğradım,
patatesler taze olduğu için kabuğunu soymadım,güzelce ovalayarak yıkadım,bıçakla kalan yerlerini temizledim,4 e böldüm,
biberleri 2 parmak eninde dildim,
NOT: göğüs eti yağsız olduğu için sızma zeytinyağı kullandım siz  but  veya derili parçalardan hazırlarsanız bu miktar yağ fazla gelir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem