Bu Blogda Ara

30 Mart 2015 Pazartesi

Lorlu Ve Kakaolu Sünger Tatlısı

                                                         Lorlu Ve Kakaolu Sünger Tatlısı
                                                           Sünger Tatlısı Nasıl Yapılır

                                                   Nefis Tatlılar

 Lorlu Ve Kakaolu Sünger Tatlısı

Merhabalar,selam ve dua ile
Yeni haftanız hayırlı olsun,hayırlarla,hayırlı işlerle dolu dolu olsun inşallah :)
Yine bencileyin yani doğaçlama bir tarif çok güzel bir tatlı var yayında :) inşallah beğenirsiniz
Daha önce  Sünger Tatlı yapıp yayınlamıştım
sonrasında bu güzel tatlıya tuzsuz kaşar loru ilave ederek Lorlu Sünger Tatlı yapıp paylaştım :)
şimdi de kakao ve çikolatayı çok sevdiğim için biraz daha farklı olarak denedim

 Lorlu Ve Kakaolu Sünger Tatlısı İçin Malzemeler:


3 adet yumurta,
1 su bardağından 2 parmak eksik toz şeker,
1 su bardağı yoğurt,
2 su bardağı un,
2 yemek kaşığı sıvıyağ,
200 gr kadar taze tuzsuz kaşar loru,
1 paket kabartma tozu,
1 paket vanilya,
2 yemek kaşığı kakao + 1 tatlı kaşığı sıvı yağ


ŞERBETİ:
2,5 su bardağı şeker,
3 su bardağı su
kaynatmadan soğuk su ve şeker karıştırılarak hazırlanacak

 Lorlu Ve Kakaolu Sünger Tatlısının Yapılışı:

yumurtalar şeker ile çırpılır,yoğurt,yağ ilave edilir,un,k.t, vanilya mutlaka eleyerek  ilave edilerek karıştırılan harç az miktarda yağlanan fırın tepsisine dökülür,
! ! karıştırma kabının içinde 3-4 yemek kaşığı kadar bırakılır,1 tatlı kaşığı yağ ve 2 kaşık kakao ile güzelce karıştırılır,
bu karışım ister gelişigüzel ister zebra kek gibi,ister benim yaptığım gibi şekilli dökülür,kakaosuz harcın aralarından çay kaşığı ile alıp kakaoların üstüne koydum,
ön ısıtmalı 180-190 c kızarana kadar pişirilir,
! su ve şeker kaynatılmadan şeker eriyene kadar karıştırılır, fırından çıkan kekin üstüne soğuk şerbet dökülür.

10 yorum:

  1. Ellerine sağlık Ferihacım görüntüsü çok güzel eminim tadıda, sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hi there, subsequently meter reading this singular
    musical composition of penning i am besides cherful to ploughshare my
    know-how here with friends.

    Feel free to surf to my websitethere car town free blue points no survey

    YanıtlaSil
  3. Sünger tatlısını bir kere denemiştim, pek istediğim gibi olmamıştı.
    Tarifiniz güzele benziyor.Ellerinize sağlık,afiyetle.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Sünger tatlısına değişik bir yorum katmışsınız :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Lorun tatlıdaki tadını merak ettim doğrusu. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık ablammm tatlıya une kendi yorumunu katmışsın.
    Afiyetler olsun sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  7. bu ne güzel bir lezzet feriha ablacım ellerin dert görmesin sevgiler

    YanıtlaSil
  8. sizi yeni keşfettim tarçınlı kurabiyenizi denedim harika tadı var yalnız biraz yayıldı neden olmuş olabilir teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilginiz için teşekkür ederim,ancak; tarçınlı kurabiye tariflerime baktım sıvıyağlı ve tereyağlı yaptıklarımdan hangisini denediniz?
      muhtemelen un az gelmiş olabilir ve fırın soğuktur
      aksi takdirde tüm paylaşımlarım kendime ait ve deneyip memnun kaldıktan sonra paylaşıyorum

      Sil
  9. Çok sevdim bu tatlıyı ellerine sağlık

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem