Bu Blogda Ara

17 Kasım 2014 Pazartesi

PATLICAN PİZZASI-HAMURSUZ SEBZELİ PİZZA


MERHABA SELAM VE DUA İLE,
Doğaçlama yemek yapmayı evdeki malzemeleri değerlendirmeyi,yeni lezzetler keşfetmeyi çok seviyorum :)
bu mükemmel ötesi lezzet de uzun süreliğine evden ayrılırken buz dolabında kalan az miktarlardaki sebzelerden oluştu
2 adet patlıcan,
1 adet kırmızı (kapya) biber,
yarım fincan sızma zeytinyağı,
kaşar veya dil peyniri(az kalan dil peynirini kullandım)
az tuz ve karabiber
biz adını PİZZA koyduk ama; üst kısmında et ürünleri, alt tabanında da hamur yok
yemelere doyamadık biz :))))
nasıl yapalım:
ilk olarak patlıcanlarımızı alacalı soyalım isteğe göre yarım cm kalınlığında dilimleyelim (ben verev dilimledim),
tuzlayalım ki; acı suyu çıksın,yıkayıp suyunu süzdürelim kağıt havluyla kurulayalım,
kırmızı biberi de yıkayıp doğrayalım,
sebzeleri sızma zeytinyağında çok kısa süre arkalı önlü hafifçe kızartalım,
ben kızarttığım sebzeleri kapaklı kaplarda buz dolabında muhafaza edip tekrar hazırladım
ŞİMDİ lezzetimizi tamamlamak için;
seramik tavaya resimde görüldüğü gibi (kişi sayısına yetecek kadar) önce kızarmış patlıcan dilimlerini,üstüne kapya biber parçalarını en üste de kaşar veya dil peyniri (dilimli veya rende olarak) yerleştirip çok az da sızma zeytinyağı da döküp kısık ocakta peynirler eriyene dek pişirelim



SEBZE YEMEKLERİM BURADA TIK

4 yorum:

  1. Böyle bir lezzet olamaz,bakip kaldim, patlicanli ne olursa olsun dayanamam.Ellerine saglik ablacim

    YanıtlaSil
  2. Ablacığıııımmmm ne yaptın sen böyle....süper ötesi yine.... görüntü dayanılmazz.... çok iştah açicı.... ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. Harika görünüyor ellerinize sağlık güzel bir tarif olmuş,denenecekler listeme girdi bile sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Tarifleriniz ile ilgili sizinle görüşmek istiyorum. Lütfen iletişime geçer misiniz?



    İletişim mail : afiyetleeditor@gmail.com

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem