Bu Blogda Ara

29 Temmuz 2014 Salı

REYHAN ŞERBETİ

HOŞAFLAR,KOMPOSTOLAR,İÇECEKLER BURADA


MERHABALAR
Yaz günlerinde en çok aranan ihtiyaç duyulan su ve serin içeceklerdir,hazır meyve sularını,asitli içecekleri tercih etmediğimiz için çeşitli içecekler hazırlıyoruz,
son günlerin moda içeceği reyhan şerbetini ilk kez yaptım,hazırlaması öyle kolay ki; ihtiyacımız olan sadece:
(benim kullandığım miktarlar)
yarım demet reyhan,
1,5 litre kaynar su,
3 yemek kaşığı şeker,
1 çay kaşığı limon tuzu
resimde görüldüğü gibi ağzı kapaklı cam şişeye yıkanan reyhanlar  ve diğer malzemeler konur soğuyana dek bekletilir,süzülür dolapta soğutulur,buz ile servis edilir

10 yorum:

  1. Ayşe GÜNAY
    Ablam buz gıbı serın serın içmeside cok ferah bende yaptım ellerıne saglık ablacım bız cok sevdık afıyet olsun sıfa olsun ablam.

    YanıtlaSil
  2. Ohh.. nihayet Feriha ablacım, dayağı yemeden sen de yapmışsın :)))) Ellerine sağlık, renk süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ooohh dayaktan kurtuldum ben de :))
      teşekkürler

      Sil
  3. Reyhan şerbetini moda olmadan çok önceleri yapıp yayınlamıştım ama bu sene gerçekten çok popüler oldu.Rengi çok güzel olmuş,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moda her yerde revaçta değil mi :)))))
      teşekkür ederim

      Sil
  4. Nefis nefis..herkes denemeli...

    YanıtlaSil
  5. bende kaınvalidemin bahçesindne alıp yapmıştım fakat o zamna bloğum yoktu . bu yıld anasip olmadı yapmak. Mod aolan şeyleir sevmiyormuyum ne :)) AMA ne kadar güzel bir foto olmuş . emekleriniz eellerinize sağlık afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  6. aslında ben de modayı takip etmem ama bahçemde reyhan olunca :))))
    beğenmene sevindim

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem