Bu Blogda Ara

21 Mart 2012 Çarşamba

BOL DOMATESLİ TEL ŞEHRİYE PİLAVI






DOMATESLİ TEL ŞEHRİYE PİLAVI


Bu çok lezzetli pilav; kileri,dolapları yaza hazırlamak,bahar temizliği yapmak için dolaptaki kuru gıdaların raf ömrünü kontrol ederken şehriye miktarının çokluğundan hatta aman bozulmasın atılmasın hemen değerlendireyim derken ortaya çıktı,iyi ki çıktı:))ilk kez yaptım ama biz çok beğendik


daha önce yayınladığım **yazdan hazırladığım ve yıllarca bozulmadan saklıyabildiğim kışın yemeklerimize çorbalarımıza,makarna ve pilavlarımıza lezzet ve vitamin katan
** DOMATES RENDESİ BURADA**TIK


ben 2 kişilik yaptığım için miktar veremiyeceğim,


tencereye birer kaşık zeytinyağı ve tereyağı koyarak tel şehriyeleri kısa süre kavurdum,domates rendesini ve sıcak suyunu koyarak suyunu çekip pişene kadar kaynattım,tuz atmadım domates rendesinin tuzu yeterli oluyor

17 yorum:

  1. Çok güzel bir pilav olmuş .gece gece olmadı sevgili arkadaşım.. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. sevgili leyla;
    çok teşekkür ederim,gerçekten gece gece olmadı:))))
    selamlar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Elinize saglik olsun.
    Cok guzel cok lezzetli gozukuyor..
    Simdi olsa fena olmazdi..

    YanıtlaSil
  4. Ay mesaji isimsiz gonderdim her halde ben mutfak dili..

    YanıtlaSil
  5. hımmm ablacım çok güzel yanınada turşu yoğurt ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  6. başlı başına bir yemektir bu lezzet benim için:)
    yanına bir bardak ayran...
    ohhh miss mis..
    ellerine sağlık feriha ablacım..
    huzur dolu günler dilerim..
    sağlıcakla kalınız..
    :)

    YanıtlaSil
  7. oglum bayılır bu pilava.erişteyi çok seviyor.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  8. nefis görünüyor,eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. İştah açıcı bir pilav,ellerine sağlık,sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  10. Hımm pilav nefis olmuş. Ben arpa şehriyeli yaparım ama tel şehriyelisini denememiştim. Çocuklar için değişik bir alternatif. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Canım pilav harika görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bır pilav olmuş,karşıdan bakınca sıcacık bır lezzet oldugu belli oluyor ellerıne saglık canım.

    YanıtlaSil
  13. Canım ellerine sağlık domatesli pi
    lava bayılırım tabağı alıp kaçmak geldi içimden sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. bugün ne pişirsem diye düşünürken sanırım ne pişireceğime karar verdim ellerine sağlık ablacığım çok güzel görünüyor
    Ahsen'in size selamı var...

    YanıtlaSil
  15. bugün ne pişirsem diye düşünürken sanırım ne pişireceğime karar verdim ellerine sağlık ablacığım çok güzel görünüyor
    Ahsen'in size selamı var...

    YanıtlaSil
  16. ellerinize sağlık büyükanneciğim
    çok lezzetli olmuş
    annemin selamı var

    YanıtlaSil
  17. ne hoş,ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem