Bu Blogda Ara

22 Nisan 2011 Cuma

HAYIRLI CUMALAR----99 ESMA-99 DUA---EL CEBBAR cc


HAYIRLI CUMALAR,SELAMLAR,SEVGİLER
HER CUMA GÜNÜ (DR SENAİ DEMİRCİ'NİN 99 EMA 99 DUA ADLI KİTABINDAN)ESMA-ÜL HÜSNA'DAN ALLAH'IN cc GÜZEL İSİMLERİNİ YAZMAYA ÇALIŞIYORUM,RAB'BİMİZİ DAHA İYİ TANIYALIM,ÖĞRENELİM,SEVELİM

BUGÜN SIRA RAB'BİMİZİN **EL-CEBBAR cc**SIFATINI ÖĞRENMEYE GELDİ:)

SANA KİMSENİN CEBRİ YOK,
SANA KİMSE İTİRAZ EDEMEZ,
SANA KİMSE KARŞI DURAMAZ,
SANA KİMSE ENGEL OLAMAZ,
ASİLERİ YOLA GETİRİRSİN CEBRİNLE,
ZALİMLERİ ZELİL EDERSİN KİBRİNLE,
MAĞRURLARI GURURLARINA ESİR EYLERSİN,
KİBİRLENENLERİN BOYNUNA KİBİRLERİNİ TASMA EYLERSİN,
ZOR KULLANIP ZULMEDENLERİ VİCDANLARININ PENÇESİNE HAPSEDERSİN,
HER DAİM EMRİN ALTINDA TUTARSIN ALEMİ,
TEK BİR ZERRE BİLE KARŞI ÇIKAMAZ KUDRETİNE,
İSTESE DE İSTEMESE DE,
HER ŞEYİN HER HALİNE HÜKMEDERSİN KUDRET VE AZAMETİNLE

**EY CEBBAR OLAN RABBİMİZ;

BİR SİNEĞİ BAHANE EYLE DE,
NEMRUDLARDAN KURTAR BİZİ,
BİR ASAYI VESİLE EYLE DE,
FİRAVUNLARA GALİP EYLE BİZİ,
EBABİLLERİ GÖNDER DE,
EBREHELERİN FİLLERİNDEN KORU KALBİMİZİ,
NEFSİMİZİN BİZİ İSYANA ZORLAMASINA İZİN VERME,
AKLIMIZIN BİZİ SAPTIRMASINA GEÇİT VERME,
HEP İTAAT ÜZERE SABİT KIL BENİ,BİZİ,CÜMLEMİZİ
AMİN AMİN YA MUİN

6 yorum:

  1. Hayırlı cumalar canım.Rabbim bizle
    ri şefaatine erecek kullardan eylesin öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Amin ablam hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  3. Geç oldu olsa da hayırlı Cumalar ...

    YanıtlaSil
  4. Sevgili susamcorekotu;

    Kendi adıma fikrimi söylersem ben çok memnunum bilhassa ısıtmalarda olmazsa olmazım,şimdi pişirmek içinde kullanınca çok daha memnun kaldım..Zararına gelince bildiğim kadarıyla evimizde kullandığımız temel eşyalarımızdan (buzdolabı, televizyon,fırın hatta pc ) çok daha az radyasyon içerdiğini biliyorum.Bu nedenle güvenle kullanabiliyorum.En güzel kısmı da artan yemekleri minicik bir kasede bile ısıtıp yiyebilmek israfı önleyebiliyorsunuz.Ben çalıştığım dönemlerde almıştım oğlum 11,12 yaşlarında iken, yemeğini tabağıyla bırakıyordum okuldan geldiğinde ısıtıp sıcacık yiyebiliyordu bende huzurlu olabiliyordum bu sayede.

    Elbette tercih sizin ama neden teknolojiyi kullanmayalım değil mi.

    Sevgiler hürmetler.

    YanıtlaSil
  5. duanıza bende amin diyorum.. amiiinn...
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  6. sizede hayırlı bereketli cumalar..

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem