Bu Blogda Ara

25 Eylül 2010 Cumartesi

BAYAT SİMİT PİZZASI



























BAYAT SİMİT PİZZASI

Bayatlayan ekmekleri simitleri hatta artan pilavları,makarnaları ve börekleri lütfen atmayalım, onları farklı uygulamalarla tekrar değerlendirelim,böylelikle hem atıp ziyan etmemiş,hem yeni bir tarif üretmiş olur,hem de bu sonuçtan dolayı mutluluk duyarız,
Yiyemediğimiz simitlerden artanları 1 parmak eninde doğradım,

Malzemeler:

1 çay bardağı süt,
½ çay bardağı sıvıyağ,
1 adet yumurta,
1 çay kaşığı kabartma tozu
Üstü için,
Kültür mantarı,
Sucuk,
Domates dilimleri,
Kırmızı biber,
Yeşil biber,
Salça veya ketçap,
Kaşar peyniri rendesi

Süt,sıvıyağ,yumurta ve kabartma tozunu  çırpıp içine simit parçalarını koyup karıştırdım, simitler çok kuru olduğundan 5-10 dk yumuşamalarını bekledim,
(bayatlayan simitleri ince dilimledikten sonra dondurucuda bekletiyorum)

İçini yağladığım cam fırın kabına yumuşayan malzemeleri döktüm,
Ketçap ve domates rendesi yayıp üstüne mantar,domates,yeşil biber,kırmızı etli biber ve sucukları koydum,
Fırından çıkmasına az kala kaşar rendesini koydum eriyince fırından çıkarttm afiyetle yedik

NOT: BEN BU MALZEMELERİ AZ MİKTARDA SİMİT İÇİN KULLANDIM SİZ YAPMAK İSTERSENİZ Kİ BENCE YAPIN SİMİT VEYA EKMEĞİNİZİ ISLATACAK MİKTARDA SIVI MALZEME HAZIRLAYIN
*SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;BUGÜN SAĞLIK KONTROLLERİMİ YAPTIRMAK İÇİN BURSA'YA GİDİYORUM HEM ÜNİVERSİTEDE ROMATOLAJİ HOCAMA HEM DE AMELİYATLARIMI YAPAN DOKTORLARIMDA MUAYENELERİM VAR İNŞALLAH HERŞEY YOLUNDA GİDER ALLAH KORKTUĞUMDAN EMİN EYLER,DUALARINIZI BEKLİYORUM
SELAMLAR,SEVGİLER

27 yorum:

  1. cok ta guzel gorunuyor,iyi etmissin degerlendirip

    YanıtlaSil
  2. aklına sağlık sultanım bayatlayan simit bulur bulmaz yapılacaktır:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. ne güzel bir fikir kutluyorum vallahi ben bayat ekmeklerden bir tek yumurtalı ekmek yaparım alternatife gitmek iyi bir fikir :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. eline sağlık ablacım negüzel bir fikir

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık hem ziyan olmamış simitler hemde nefis bir lezzet çıkmış ortaya,sevgilerimle

    YanıtlaSil
  6. Nefis görünüyor nefis,ellerinize saglik,ne güzel bir fikir ayrica...

    Saglicakla kalin insallah.

    YanıtlaSil
  7. bende pek bı sey atamam.aklınıza saglık

    YanıtlaSil
  8. Feriha Hanımcığım, yine harikalar yaratmışsınız. Doğrusu ben artanlarla sokak hayvanlarını besliyorum ama bu da çok iyi bir fikir. Önemli olan ziyan etmemekse - ki öyle- arada bir kendimizi de sevindirelim değilmi? Ellerinize ve "kalbinize" sağlık inşallah..

    YanıtlaSil
  9. ellerinize sağlık artan ekmekleri yemekleri değerlendirmek hamarat hanımların işi kolay gelsin selamlar

    YanıtlaSil
  10. feriha ablacığım maharetli ellerine sağlık diyorum başka da birşey demiyorum:)).çok lezzetli olmuş.aklına fikrine sağlık daha ne diyeyim.çok öpüyorm.sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. ellerine sağlık feriha teyze...simiti çok seviyorum ama illede balıkesirimin simitini...pizza hali de çok lezzetli olmuştur eminim...afiyet şifa olsun inş...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba arkadaşım ellerine sağlık nefis olmuş.Tarifini aldım teşekkür ederim.Ayrıca yanlış anlaşılmaması için
    etkinliğe yollayacağın tariflere etkinliğin adını ve blogumun adresini verirsen sevinirim :)
    Güzel tariflerinin devamını bekliyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. ne güzel olmuş, annemde bayatlayan ekmekleri çayın buharında ısıtırdı, bende şimdi mikrodalgada aynı tazeliğine ulaştırıp tüketiyoruz. sende pizzaya dönüştürmüşsün, hamarat ablacım, ellerine sağlık. güzel bir pazar günü diliyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Oy ne güzel görünüyor:)
    Ellerine,gönlüne sağlık gülüm.Ben simidi öyle severim ki,hele memleketim İzmit'in simidini hiçbir şeye değişmem.Burnumda tutuyor..Pizzası da nefistir eminim.
    Kocaman sevgi ve selam ile

    YanıtlaSil
  15. süper fikir :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  16. Sevgili Arkadaşım,
    Rahatsızlığınızı öğrenmiş ve çok üzülmüştüm,buradan hayırlısı ile ameliyat olduğunuzuzı ve iyilşemeye başladığını öğrendim, çok şükür, hala Bursa da mısınız? Tekrar çok geçmiş olsun ve acil şifalar diliyorum.
    En kısa sürede inş. evinize kavuşursunuz, Rabbim sevdiklerinize bağışlasın ve sağlıklı uzun ömürler versin.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  17. ablacim ellerine saglik enfes görünüyor ayrica cok gecmis olsun ben izin telasiydi yeni is felan derken coktandir bloglari ziyaret edemiyorum kusura bakma öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. bizde simit pek bayatlamaz ama fazladan simitle olur tabikide:))
    ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Vallahi süper görünüyor. Simitten böyle güzel bir pizza çıkacağı aklımın ucuna gelmezdi. Harikasınız! Sağlıklı ve mutlu günler diliyorum...

    YanıtlaSil
  20. Biz kadınların aklına hayranım ablam.Erkeklerden daha zeki olduğumuz kesin:))
    Ne güzel bir değerlendirme olmuş.Ellerine sağlık canım ablacım...

    YanıtlaSil
  21. süper bir tarif kalan simitler ertesi güne sertleşiyor yenmiyor. bu tarif o simitleri değerlendirmek için bir numara bir tarif. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  22. ablacım dr kontröllerin sonucu nasıl çıktı İnşaAllah yüz güldüren sonuçlardır bizleridi bilgilendir ablam sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Pizza müthiç görünüyor ellerinize emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  24. ben bu tadı hatırlıyorum harika bir lezzet,ellerinize sağlık,çok güzel..

    YanıtlaSil
  25. Bu fikire bayildim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  26. Çok eski tarihli bir paylaşımmış ama ne zaman yapılsa yenilir :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem