Bu Blogda Ara

3 Mayıs 2010 Pazartesi

PEYNİRLİ POĞAÇA VE BAHÇEDE 5 ÇAYI




PEYNİRLİ POĞAÇA VEE MUTLU HAFTALAR
Mayıs ayı girdi hava iyice ısındı bahar kendini hissettirdi,güzel bir haftaya başlarken size bahçemizden ilkbahar görüntüsü sunmak istedim
Bu sefer poğaçaları ben yapmadım komşum seher hanım yaptı,yazlığın bahçesinde resimde gördüğünüz gibi çay ve sohbet eşliğinde afiyetle yedik:) ellerine sağlık olsun,biz çok beğendik,malzemelerini not ettim yapmak isterseniz diye,
1 su bardağı ılık süt,
½ su bardağı sıvıyağ,
2 adet küp şeker,
1 tatlı kaşığı tuz,
1 paket instant(kuru) maya,
Aldığı kadar un
içine peynir
bu malzemeden resimdeki büyüklükte 15 adet yani 1 tepsi çıkmış

30 yorum:

  1. Kahvaltiniz çok güzel görünüyör!

    YanıtlaSil
  2. ooohh ne guzel bayilirim bahce sefalarina:)ellerine saglik...

    YanıtlaSil
  3. Sımsıcak çay ve poğaçalar ne kadar nefis gider. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılar.

    YanıtlaSil
  4. bizim havalarda bir isinsada bizde söyle balkonda güzel bir 5 cayi yapsak yani pogacalarda enfes görünüyor ellerine saglik hayirli bol bereketli bir hafta dilerim

    YanıtlaSil
  5. 5 çayı hemde bahçede,
    oh oh bayılırım...
    ellerine sağlık annnem...
    sevgiler,iyi haftalar

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    arkadaşının ellerine sağlık. Çok güzel olmuş. Ama ben en çok bahçede kahvaltı kısmına bayıldım. Baharın en güzel tarafı bu.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. bahçe de çay:nefis bir fikir,yarın bu poğaçalardan ben de yapacağımdır,apartman günü varrr

    YanıtlaSil
  8. ne güzel kabarmış hayran kaldım.ellerine saglık.

    YanıtlaSil
  9. hayırlı sabahlar mutlu bir hafta diliyorum poğaçaların da el yakıyor kardeşim gözümüz doydu yiyenlerede bal şeker olsun selamlar AEO

    YanıtlaSil
  10. Allahım Allahım , önce bu tabaklardan istiyorum sonra piknik yapmak istiyorum ve yanında poğaçalardan istiyoruuum.:)

    sevgiler canım, iyi haftalar

    YanıtlaSil
  11. hııımmm mkemmel herkes için hafta başı benim hafta tatilim çayı koydum oturdum pc başına hazır kahvaltı ellerine sağlık muhteşem görünüyor bende akşam çayına yapmam lazım artık pogacayı canım fena cektiiiiii sevgiler

    YanıtlaSil
  12. ama haksızlık bu öyle değilmi:(biz güneşe hasret siz çay içiyonuz bhçede.oraya ışınlanasım geldi.seher hanımın ellerine sağlık ablacım.neşeniz bol olsun her daim.

    YanıtlaSil
  13. ohh ne iyi etmişsiniz afiyet bal olsun.
    açık havadad 5 çayı bir başka güzel.

    YanıtlaSil
  14. ablacıımm ayy bu ne güzel tabaklar böyleee..
    bayıldımm:)) kahvaltı sofrasında bende olayım:) ayy:))

    YanıtlaSil
  15. ne güzel olmuş bahçede çay keyfi,poğaçalarda güzel görünüyor.
    Şifa olsun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. seher hanımın ellerine sağlık diyorum. gerçektende bahçe keyfine gidecek bir masa olmuş. herkesin ellerine sağlık. güzel bir hafta dilerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Bütün kızlar toplandık gibi bir şey olmuş snırım ablam.ama bu bahçe havası çokta iştah açar:)
    Rabbim sağlık sıhhat versin huzurunu bozmasın canım ablacım...

    YanıtlaSil
  18. Poğaçalarda gözüm kaldı. Biz de akşama açma yapıyoruz o yüzden :) Arasına biber, domates koyup yicem. Hep bu poğaçalar yoldan çıkardı beni. Çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  19. acik havada harika gitmistir,yapanlarin ellerine saglik tabaklar da super

    YanıtlaSil
  20. Ben bahçedeki 5 çayında kaldım:) Aklımada içimde orda kaldı:) Ellerine sağlık. Savgiler...

    YanıtlaSil
  21. seher hanımın ellerine sağlık nefis olmuş.ne güzel olmuş bsahçe keyfi

    YanıtlaSil
  22. ooohhh misler gibi hava yeşillikler içinde çiçekli bir bahce yanında hoşsohbet arkadaşlar masada nefis bir poğaça bardağında kıpkırmızı bir çay afiyet bal olsun Ablaların sultanı sefanız olsun imrenmedim desem yalaaaaaan:D
    öptüm Feroşum

    YanıtlaSil
  23. çok güzel içim gitti doğrusu :))

    YanıtlaSil
  24. Ablacim ne guzel bir açik hava keyfi yasamisiniz kiskandim:)) bizim burda yok malesef boyle guzellikler...Hos sohbetle guzel mamalarla keyifli bir gun degilmi...seher hanimin ellerine saglik,opuyorum seni ablam kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık ne güzel bir sofra ışıl ışıl bahçene de bittim valla

    YanıtlaSil
  26. Poğaçalar beş çayı harika ama bence sohbetler üstelik tatlı insanlarla muhabbet en güzeli Allah ağız tadınızı bozmasın.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  27. SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,YAZDIĞINIZ GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN HEPİNİZE ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM SAĞOLASIN VAROLASINIZ:)))))
    SELAM VE SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
  28. hep merak etmişimdir bu beş çayı gerçekten beşte mi içilir :))

    YanıtlaSil
  29. sa,
    oo ne güzel bahçe keyfi ev alma komşu al demişler,Seher ablanında ellerine sağlık diyeyim.afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  30. öyle güzel görünüyo kiiiiiii! afiyet olsun seher hanımın eline sağlık tabaklar poğaça bahçe herşey çok hoş ama bir sorun var :( ben bu poğaçayı yaptım kenarları kıtır kıtır oldu kabarmadı ve sanki çok yağ koymuşum içi yani sünger gibi olmadı halbuki yağ oranı makul )elim tam alışmadı hamur işine belki de ondan bilmiyorum çok heveslendim ama olmadı hiç var mı tavsiyeniz sayın susamçörekotu :(

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem