Bu Blogda Ara

14 Eylül 2009 Pazartesi

HİNDİSTAN CEVİZLİ BATON KEK







HİNDİSTAN CEVİZLİ BATON KEK

Biraz ondan biraz bundan derken bu harikulade lezzetteki kek çıktı ortaya
Mutlaka yapın hindistan cevizinin verdiği o lezzeti kekin içinde tadın derim,
Ölçüleri kesinlikle güvenerek uygulayabilirsiniz
-)) 3 adet yumurta,
-)) 1 su bardağı şeker(fazla şekerli olmasını arzu eden 2 kaşık daha ilave edebilir),
-)) 1 su bardağından 1 parmak eksik çiçek yağı,
-)) 1 su bardağından 1 parmak eksik ananaslı meyve suyu*****süt koyacaktım ama!! elimin altında ananaslı meyve suyunu görünce sütten vazgeçtim güzel bir koku rayiha verdi siz ister süt ister meyve suyu koyun*****
-)) 1 su bardağı hindistan cevizi rendesi,
-)) 2 su bardağı un,
-)) 1 paket vanilya,
-)) 1 paket kabartma tozu,
-)) 1 çay bardağı dövülmüş ceviz(üstü için)

Her zamanki gibi önce yumurtalar köpürene kadar sonra şeker ve yumurta krema kıvamı alana kadar çırpılır,
Yağ ve meyve suyu ilave edilir mikser çıkarılır,
Hindistan cevizini de koyup un,kabartma tozu ve vanilya elenerek konur ve tahta kaşıkla yavaşça karıştırılır*** not:şayet yumurtalarınız büyükse unu da 1 –2 kaşık artırabilirsiniz kek kıvamını bulana dek,
Karışım kek kalıbına dökülür,üstüne dövülmüş ceviz dökülür ve ön ısıtmalı 175 c fırında yaklaşık 50 dk pişirilir,
Ben hem silikon hem baton kalıp kullandığım için pişme süresi 1 saati buldu,siz fırınınıza ve kalıbınıza göre ayarlarsınız hepiniz becerikli kızlarsınız)))))


11 yorum:

  1. Canim selam kek nefis görünüyor ellerine saglik .Canim benim blogum da bir sorun var yorumunu gördüm yayinlaya bastim maleses kayboluyor yayinlamiyor ayni zamanda tekrar görme sansimda yok .Günde bir kac yorumumun basina geliyor.Bu sorun uzun zamandir var nasil gidereceyimide bilmiyorum .Bir fikrin varsa yaz bana

    YanıtlaSil
  2. Ohh canım ne güzel olmuşş ellerine sağlık...
    Hindistan cevizine bayılırım:)))

    YanıtlaSil
  3. Görüntüsüne bittim. Harika olmuş. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. ablacım harika bir kek.eline sağlık.kadir gecen mübarek olsun.güzel yorumun için teşekkürler.haklısın.siz büyüklerim bu kadar azimli iken bana pes etmek yakışmazdı.kocaman öptüm yanakcıklarından

    YanıtlaSil
  5. kek harika görünüyor canım.
    Kadir Gecesi değer gecesidir, Allah tarafından değerli kılınmış bir gecedir.
    Kadir Gecesi bin aydan daha hayırlıdır. Bu gece bir ömürden daha hayırlıdır.
    Ellerin açıldığı, gözlerin dualarla yaşardığı, kalplerin okşandığı.
    Kadir Gecesinde bütün insanların günahlardan uzaklaşıp tövbelerinin kabul edilmesini niyaz ederiz.
    Allah tüm inananları iman yolundan ayırmasın. Mübarek Kadir Gecesinde Allah tüm dualarımızı kabul etsin.

    YanıtlaSil
  6. kandilin mübarek olsun hayırlı kandiller

    YanıtlaSil
  7. canim,
    Mubarek Kadir gecesi hayirlara vesile olsun ins.. Daha nice hayirli gunlere erismemiz dilegi ile..sevgiler medinem

    YanıtlaSil
  8. ananaslı meyve suyu güzel fikir gerçekten, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  9. ellerine sağlık canım çok güzel görünüyor eminim tadıda öyledir ım ımm:=)

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Az önce başka bir tarifle baton kek yaptım, tam 70 dakika sürdü, gerçekten nasıl kısaltılır :(

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem