Bu Blogda Ara

27 Temmuz 2009 Pazartesi

DOMATES ÇANAĞINDA DOMATESLİ PİLAV


DOMATES ÇANAĞINDA DOMATESLİ PİLAV

2 su bardağı pirinç,
3 su bardağı su,
4 adet büyük boy domates,
2 kaşık tereyağı,
Az sıvı yağ,
Rendelenen domatesler az zeytinyağı ile kavrulur, su veya et suyu, tuz ilave edip suyu kaynayınca daha önceden sıcak su ile ıslatılan,yıkanıp suyu süzülen pirinçler ilave edilir,pirinçler pişince ocak kapatılır üstü havlu veya kağıtla kapatılıp pilav demlendirilir,tereyağı kızdırılıp pilavın üstüne dökülüp karıştırılıp servis yapılır
Büyük boy domates ortadan kesilip içi boşaltılır demlenen pilav domatesin içine doldurulup servis yapılır

7 yorum:

  1. ellerinize sağlık sunum harika eminim pilavda öyledir cok da severim domatesli pilavı.....

    YanıtlaSil
  2. Canım harika bir sunum domatesli pilav zaten benim favorim hımm...
    Mutlu bir hafta geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel sunum pilav harika
    ama bakkkkkkk bozuldu annem sunumun dayanamadım bir kaşık yedim ellerine sağlık kızım..

    YanıtlaSil
  4. merhaba ben yeni geldim:)Ve hemen takibe aldım sizi:)
    En sevdiğim pilavdır bu ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem