Bu Blogda Ara

25 Ocak 2009 Pazar

KARNIBAHAR SALATASI

KARNIBAHAR SALATASI
Tamamen doğaçlama elimin altındaki malzemeyle en fazla 3-4 dakikada yaptığım salatayı yazmaya gerek görmemiştim amma;sevgili arkadaşım yasaminkiyisindan
**ya arkadaşım nerde bunun tarifi** deyince hemen yazayım dedim.
1 gün önce yaptığım *fırında beşamel soslu karnabahar*dan ayırdığım az miktardaki karnıbaharları salata tabağımın etrafına dizdim,acelem vardı çünkü sofram hazırdı havucu dilimleyip dizdim,dolapta artan konserve bezelyeyi ortaya onunda ortasına küçük bir turp ve zeytin koydum vaktim olsaydı turp mantar olacaktı eşimin sıktığı limon suyu ile tuz ev zeytinyağını karıştırıp üstüne döktüm işte bu kadar sevgili arkadaşım yasaminkiyisindan vakit olsaydı bu salata rengarenk gökkuşağı gibi olabilirdi,inanın ben masumum vakit suçlu!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem