Bu Blogda Ara

13 Haziran 2009 Cumartesi

SUSAMLI ÇÖREKOTLU MİNİ LOKMALAR




SUSAMLI ÇÖREKOTLU MİNİ LOKMALAR

İster kahvaltıda, ister çay saatinde, ister piknikte, harika bir lezzet ve yemesi çok zevkli
3 su bardağı un,
2 su bardağı(yaklaşık) ılık su veya su ile süt karışımı,
Yarım paket yaş maya,
1 tatlı kaşığı tuz,
1 çorba kaşığı şeker,
1 çorba kaşığı susam,
1 çorba kaşığı çörekotu,
Kızartmak için sıvıyağ,
Un maya ve suyu mikser yardımı ile kek çırpar gibi koyuca kek kıvamında hamur hazırladım,susam ve çörekotunu da ilave edip hamurun mayalanmasını bekledim,
Resimde görülen küçük ağaç şeker kaşığını yağa bulayarak hamur alıp kızgın yağa atıp kızarttım.


4 yorum:

  1. Ben o tabağı alıp gitsem kısaca:))
    Elerine sağlık canım nefis gözüküyor...
    Mutlu hafta sonları:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyorlar ellerinize sağlıknsabah kahvaltısında ne güzel gider:))

    YanıtlaSil
  3. hıımm çörekotlu ha? yakışmıştır emınımkı ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  4. bloğun adını gözönüne alırsak şaşmamak lazım ellerine sağlık güneydoğuda yaşıyorum susam keklerin üzerine ekmeğin üzerine çörekotuyla berabr kızaran tatlılara kullanılır evde kağıda dhatta susamın kabuklu hali dana çok kullanılır pekmezle yapılan sert bir tatlısı bilem varöküp götürüyoruz fırıncı pişiriyor

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem