Bu Blogda Ara

9 Eylül 2009 Çarşamba

DOMATES ÇORBASI




DOMATES ÇORBASI

4 su bardağı su,
1 su bardağı süt,
2 su bardağı domates rendesi,(daha az 1 su bardağı koyabilirsiniz)
1 küçük boy soğan,
1 diş sarımsak,
2 çorba kaşığı un,
2 çorba kaşığı tereyağı,
1 yemek kaşığı domates ve biber salçası(bu defa salça yerine sadece domates ile yaptım)
Üstüne kaşar peyniri rendesi

Domatesler veda etmeden domates çorbası yapmaya karar verdim,kışın salça kullanarak yapılıyor da;şimdi taze domatesleri püre haline getirip başladım pişirmeye
Tencereye ince kıyılmış veya rondodan geçirilmiş soğan,sarımsak ve yağları koyup soğanların rengi dönünceye kadar kavurup unu ilave ettim,biraz daha kavurup domates rendesini de ilave ettim,bir müddet sonra sıcak suyu, sütü koydum kaynayan çorbayı el blenderı ile pürüzsüz hale getirip ocağı kapattım
Servis yaparken kaselerin üstüne kaşar rendesi koydum




6 yorum:

  1. ellerinize sağlık.. bende bu çorbadan yapıyorum. süt çok güzel bir lezzet katıyor..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. ellerinize sağlık.. bende bu çorbadan yapıyorum. süt çok güzel bir lezzet katıyor..
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. çok severim cnm hatta bayılırımmm ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  4. Ohhh ellerıne sağlık ablacığım çok secerım özellikle eşim çok sever.Afiyet şeker olsun..

    YanıtlaSil
  5. benimde çok severek yaptığım çorbadır..ama sarımsak kullanmıyordum bir de sizin gibi yapalım eminim lezzeti dah da güzel olmuştur:)

    YanıtlaSil
  6. olsada içsek

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem