Bu Blogda Ara

12 Aralık 2021 Pazar

Kızılcık Tarhana Çorbası Nasıl Yapılır

 Kızılcık Tarhana Çorbası Nasıl Yapılır

Kızılcık tarhana çorbası Yapılışı








Merhabalar 
Tadını,lezzetini  merak ettiğim şifalı kızılcık tarhanasını denemek için az miktarda aldım, orjinal tarifine göre pişirdim ♨️ hafif  ekşimsi doğal ve güzel bir lezzet 👌

Kızılcık tarhana çorbasını nasıl pişirdim:

1 kahve fincanı tarhanayı 3 su bardağı soğuk su ile karıştırıp erittim, 
Tencereye 1 yemek kaşığı tereyağ, 1 yemek kaşığı sızma zeytinyağı, rondoda ince parçaladığım 1 küçük soğan ve 1 dış sarımsağı koyup soteledim, erittiğim tarhanayı ilave edip, tuz,karabiber döküp  karıştırarak kaynattım, kıvam alınca 2 yemek kaşığı tereyağını yakıp çorbanın üstüne döktüm



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem