Bu Blogda Ara

16 Kasım 2014 Pazar

ET SOTE (KUZU ETİ İLE) SAC KAVURMA



ET SOTE-KUZU ETİ İLE SAC KAVURMA
MERHABA
Balıkesir'in kuzu eti çok lezzetlidir,kokmaz,büyük şehirlerde bile revaçtadır
sac kavurmayı sacda değil,çelik tavada pişirdim ama sacı aratmayan enfes bir lezzet oldu,
kuşbaşı doğranmış kuzu eti,
acılı yeşil biber,
domates ,
sızma zeytinyağı(biz sıvı yağ olarak sızma zeytinyağı kullanıyoruz)
tuz,karabiber,kekik
kuzu eti çabuk piştiği için normal çelik tavada etleri pişirdim, önce kendi suyunu saldı daha sonra suyu azaldığında zeytin yağını koydum kapağı kapalı olarak en kısık ocakta iyice yumuşayana dek pişirdim,
doğradığım biberleri  ve domatesleri ilave edip harlı ateşte(kapağı açık olarak) güzelce kavurdum,tuzunu  döktüm,
sonrasını inanın ne siz sorun ne ben yazayım, o kadar harikulade yani....................................
TEK KUSURU çok  acı olmuş(üstelik satıcı biberler tatlı demiş) 

2 yorum:

  1. YORUMUM GELDİMİ BİLEMEDİM .:( Ellerine sağlık ben acı severim. Siz yemiyorsanız ben alayım..

    YanıtlaSil

BAKALIM KİMLER İZLİYORMUŞ?

Blog Listem